آموزش آپدیت درایور LiteOn به نسخه LT+

سلام دوستان .

من خودم خیلی تو سایت های ایرانی و خارجی دنبال این آموزش بودم تا اینکه توی یه فروم ایرانی خوب پیداش کردم

لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید...


در این آموزش فرض را بر این میگیریم که شما قبلا درایو لایتون خود را به فریمور LT آپدیت نموده اید و بک آپی از فریمور قبلی ندارید . ( ارتقاء فریمور درایو لایتون از ورژنهای قبل از LT به Lt ، درایو را از نظر نرم افزاری شبیه درایو خام کرده و برنامه Jungle flasher همانند فریمورهای گذشته قادر به استخراج کلیدهای درایو نمیباشد . برای اینکار باید درایو را باز کرده و با ایجاد تغییراتی در مینبورد درایو کلیدها را دامپ نمائیم . )
طبق آموزش قرار داده شده در این تاپیک کنسول را باز نموده و درایو را از کنسول جدا میکنیم .
درایو را باز کرده و مطابق عکس زیر تغییرات لازم در مینبورد درایو را انجام میدهیم.



قسمتهایی از مدار چاپی که با رنگ مشکی علامت زده شده را با استفاده از یک کاتر قطع نموده و قسمتهایی که با خطوط قرمز علامت زده شده را با استفاده از یک تکه سیم به هم متصل نمائید .
توجه داشته باشید که این قسمت از کار را بادقت انجام دهید تا درایو شما آسیب نبیند . (در صورتی که احساس میکنید توانایی این کار را ندارید ، کنسول را بسته و به افرادی که این خدمات را ارائه میدهند مراجعه نمائید .)
مطالعه بیشتر در این تاپیک .

برق درایو را متصل نموده و کابل ساتای کامپیوتر را نیز به درایو متصل نمائید . کلید چکشی را در حالت روشن قرار داده و کنسول را روشن نمائید . ( دقت داشته باشید که برای جلوگیری از خاموش شدن خودکار کنسول ، بهتر است که کابل کامپوزیت (کابل سیگنال تصویر) به ایکس باکس شما متصل باشد .)در این حالت led (چراغ سبز رنگ ) جلوی کنسول شروع به چشمک زدن مینماید .
برنامه Jungle Flasher را اجرا نموده ، به تب MTK Flash32 رفته روی گزینه intro / divice id کلیک نمائید .

برای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید



نام:  untitled14.jpg

مشاهده: 110

حجم:  20.4 کیلو بایت

در این هنگام پیغامی مبنی بر اینکه بعد از فشردن دکمه ok باید کنسول خود را خاموش و روشن نمائید ، دریافت خواهید نمود . بر روی دکمه ok کلیک نموده و سریع کنسول راخاموش و سپس روشن نمائید . تا درایو در مد 0x72 قرار گرفته و اطلاعات فلش درایو نمایش داده شود .

برای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید



نام:  untitled17.jpg

مشاهده: 93

حجم:  19.6 کیلو بایت


با مشاهده شکل فوق در کامپیوترتان تا اینجای کار را درست انجام داده اید . کلید چکشی را در حالت خاموش قرار داده ، روی گزینه Read کلیک نمائید . ( توجه نمائید که حتما کلید چکشی در حالت خاموش باشد )


فایل را در یکی از درایوهای کامپیوتر خود ذخیره نمائید . توجه نمائید که بعد از استخراج فایل درایو نرم افزار Jungle Flasher به صورت اتوماتیک روی تب Frimware Tool32 پرش خواهد نمود . شما از گزینه درخواست نرم افزار روی No کلیک نمائید .
----------------------------------------------------------(برای دوستانی که از فریمور قبلی بکاپ دارن )
از تب Frimware Tool32 برنامه JungleFlasher روی گزینه Open Source Frimware کلیک نموده و فایلی که از درایو لایتون استخراج نموده اید را انتخاب نمائید .سپس روی گزینه Open Target Frimware کلیک نموده و فریمور LT Plus متناسب با درایو خود را انتخاب نمائید . بعد از انجام اینکار روی گزینه Spoof Source To Target کلیک نموده تا کلیدهای درایو شما با فریمور جدید یکی شود و در آخر روی گزینه Save To File کلیک نموده و فریمور بدست آمده را در هارد دیسک کامپیوتر خود ذخیره نمائید .

برای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید



نام:  untitled8.jpg

مشاهده: 96

حجم:  97.9 کیلو بایت

برای انجام مراحل بعد توجه نمائید که کنسول شما روشن ودر حال چشمک زدن باشد . اگر کنسول شما خاموش شده بود دوباره کلید چکشی را در حالت روشن قرار داده و ایکس باکس را روشن نمائید . از تب MTK Flash32 روی گزینه intro/divice id کلیک نموده تا دوباره درایو شما در مد 0x72 قرار بگیرد . سپس کلید چکشی را در حالت خاموش قرار داده و مراحل زیر را دنبال نمائید( برای جزئیات بیشتر به نوشته های بالا مراجعه فرمائید )

حال از تب MTK Flash32 روی گزینه Erase کلیک نموده تا حافظه فلش درایو پاک شود . سپس روی گزینه Write کلیک نموده و منتظر شوید تا نرم افزار ، فریمور جدید را به درایو انتقال نماید .

برای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید



نام:  untitled19.JPG

مشاهده: 96

حجم:  93.3 کیلو بایت
تبریک میگوئیم ، کار به اتمام رسیده ، حال تمامی اتصالات درایو را به حالت اولیه برگردانده و کنسول خود را ببندید و از اجرای بازیهای جدید لذت ببرید .

برای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید



نام:  cvmoxz847uq6xrwtb9z.jpg

مشاهده: 93

حجم:  88.0 کیلو بایت

توجه : با استفاده از روش بالا قادر خواهید بود کلیه درایوهای خام لایتون سری xbox 360 fat را مستقیم به آخرین ورژن کپی خور نمائید .
دوستانی که back up از فریمور قبلی درایو خود دارن میتونن از قسمتی که با رنگ قرمز مشخص کردم درایوشون رو به آخرین ورژن ارتقاء بدن .

تمامی نرم افزارهای مورد نیاز رو هم میتونین از این تاپیک دریافت کنین .

هر گونه مشکل و پرسش درباره این آموزش در این تاپیک انجام شود .

برگرفته از سایت : http://www.bazistation.com
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد